UČILNICA PRIHODNOSTI

Kako naj bi izgledala učilnica razrednega pouka?

Naročnik: Zavod RS za šolstvo

Status: natečajni predlog

Velikost: 80 m2

 

V hitro spreminjajočem se svetu in v skladu s sodobnimi pedagoškimi spoznanji niso več učenci tisti, ki se prilagajajo togim procesnim in prostorskim pristopom izobraževalnega sistema, temveč se morata nosilca šolstva – učitelj in učilnica – prilagajati učnim potrebam učencev.

Osnovno oblikovno in hkrati pedagoško potezo učilnice predstavlja kontrast med polnim in praznim prostorom, ki ju učitelj in učenci poljubno kombinirajo pri sprotnem ustvarjanju učne pokrajine. Polni prostor predstavljata longitudinalni pohištveni element s trdnimi premičnimi pohištvenimi moduli (tematski vozički, police, pult za digitalno fabrikacijo, predelne stene/table, elementi namenjeni sedenju) in okrogla poglobitev, zapolnjena z mehkimi premičnimi pohištvenimi moduli (sedišča različnih oblik, predelni elementi). S poljubnim razporejanjem elementov polnega prostora lahko učenci in učitelji ustvarjajo različne konfiguracije učnih kotičkov glede na trenutne potrebe razreda in tako sami ustvarjajo optimalno učno okolje.

 

Naše storitve na projektu:

Izdelava natečajnega predloga

 

V sodelovanju z:

Gal Rančigaj dipl. ind. obl. (UN).

Katja Gobec štud. med.

Karin Mezek mag. prof. pouč. na razr. stop.

 

Objave in nagrade:

2. nagrada na javnem odprtem natečaju, ZRSŠ, 2020